Principii di funziunamentu di diversi mutori per i carretti di trasferimentu elettrici ferroviari.

1. Tipi di mutori di carrettu di trasferimentu elettricu ferroviariu

I carretti di trasferimentu elettricu ferroviariu sò un tipu d'equipaggiu utilizatu per a manipulazione è u trasportu di materiale. I so tippi di mutori sò principarmenti divisi in dui categurie: muturi DC è muturi AC. I motori DC sò simplici è faciuli à cuntrullà è sò largamente usati in carri di trasferimentu elettricu ferroviariu; I mutori AC anu vantaghji in u cunsumu d'energia è a capacità di carica, è sò stati sempre più utilizati in l'ultimi anni.

百分百4

2. Principiu di travagliu di muturi DC

I motori di veiculi elettrici DC sò un tipu d'equipaggiu chì cunverte l'energia elettrica in energia meccanica. Quandu u currente direttu passa per u bobinatu di l'armatura, l'avvolgimentu di l'armatura gira sottu à l'azzione di u campu magneticu, è i fili in l'avvolgimentu di l'armatura induceranu un potenziale induce in u campu magneticu, chì face cambià a direzzione di u currenti di l'armatura. risultatu in un campu magneticu rotanti in l'armatura. Da una banda, u campu magneticu rotativu spinge l'armatura à rotà, è da l'altra parte, interagisce cù u campu magneticu permanente per permette à u mutore di funziunà normalmente.

Ci hè dui metudi di cuntrollu per i motori DC: cuntrollu di tensione diretta è cuntrollu PWM. U cuntrollu di tensione diretta hè inefficace è hè adattatu per scenarii induve a velocità ùn cambia assai; U cuntrollu PWM pò ottene un equilibriu trà alta efficienza è grande capacità di carica. Per quessa, i mutori di carretti di trasferimentu elettricu ferroviariu sò generalmente guidati da u cuntrollu PWM per assicurà un equilibriu trà u rendiment è l'efficienza.

百分百2

3. Principiu di travagliu di AC Motor

U mutore AC hè un dispositivu guidatu da corrente alternata. Sicondu e caratteristiche di corrente alternante trifase, a parte rotativa cintrali (vale à dì, rotore) di u mutore AC serà rotata da e forze elettriche indipendenti. Quandu a putenza di a putenza prova di trascinà u rotore, generà una corrente di rotore in l'avvolgimentu di u statore, chì face chì a fase di u mutore pruduce una certa differenza di fasa, generà cusì un torque più grande è guidà u carrettu di trasferimentu elettricu ferroviariu per correre.

I mutori AC ponu esse cuntrullati da u cuntrollu di vettore è u cuntrollu di induzione. U cuntrollu di u vettore pò ottene parechje torques di output è migliurà l'accelerazione è a capacità di carica di u mutore; cuntrollu di induction hè adattatu per i scenarii di bassa vitezza, ma hà ancu e caratteristiche di u rumore bassu. In i carretti di trasferimentu elettricu ferroviariu, per via di a necessità di alta carica, alta efficienza energetica, bassu rumore è altre caratteristiche, u cuntrollu di vettore hè spessu usatu per ottene un funziunamentu efficiente è affidabile.


Tempu di Post: 30-May-2024

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi